פיקוח בניה פרטית

חוץ מההתרגשות הגדולה, אחד הדברים שמלווה אתכם בתהליך בניית הבית שלכם הוא מפקח הבניה הפרטית. אין חובה לקחת פיקוח בניה פרטית, אבל המפקח ילווה אתכם בכל שלבי הבניה וידאג לאינטרסים שלכם. מה בעצם התפקיד שלו בפיקוח בניה פרטית? מה השלבים בפיקוח בניה פרטית? כמה זה עולה ומה ההבדל בין מפקח בניה למנהל בניה? כאן בונים! כלומר, עונים. 

כשמבצעים פיקוח בניה פרטית, מפקח הבניה הופך להיות המלווה העיקרי שלכם בבניית או שיפוץ הבית. הוא נמצא שם החל משלב התכנון, דרך בדיקות הבטיחות לבית ועד הגשת כל האישורים הסופיים וטופס 4 לעירייה. אז על אילו דברים אחראי מפקח הבניה הפרטית שלכם? הנה:

פיקוח בנייה פרטית | קסדה מציאת קבלן – כיון שמפקח הבניה מנוסה מאוד ומומחה בתחום הבניה, הוא גם ידע להמליץ לכם על קבלנים או לתת דגשים על איך לבחור קבלן מקצועי. בנוסף, מפקח הבניה ידאג שתקבלו הצעות מחיר רלוונטיות שנכונות למחירים בשוק וכוללות את כל שלבי וחומרי העבודה.

פיקוח בנייה פרטית | קסדה עריכת חוזים – מפקח הבניה יערוך את החוזים מול הקבלן והמהנדסים השונים וכמובן גם ידאג לפקח על היישום שלהם.

פיקוח בנייה פרטית | קסדה קביעת לוח זמנים – מפקח הבניה קובע לוח זמנים לביצוע העבודה וגם לתשלום, כך אף קבלן לא יכול לדרוש כסף לפני שהוא ביצע עבודה מסוימת, ואם העבודה לא התבצעה בזמן, מפקח הבניה גם יכול לקנוס את בעל המקצוע.

פיקוח בנייה פרטית | קסדה תיאום בין הקבלן, המהנדסים והפועלים השונים – בפיקוח בניה פרטית, מפקח הבניה מוודא שכל העבודות בשטח מתבצעות לפי סדר הגיוני ושכל אנשי המקצוע שצריכים להיות בשטח לעבודה מסויימת, אכן מגיעים. בנוסף, מפקח הבניה אחראי על תיאום הציפיות בין הלקוחות לקבלן ובין כל העובדים בשטח.

פוסטים נוספים

פיקוח בניה פרטית

חוץ מההתרגשות הגדולה, אחד הדברים שמלווה אתכם בתהליך בניית הבית שלכם הוא מפקח הבניה הפרטית. אין חובה לקחת פיקוח בניה פרטית, אבל המפקח ילווה אתכם

פיקוח בניה פרטית

חוץ מההתרגשות הגדולה, אחד הדברים שמלווה אתכם בתהליך בניית הבית שלכם הוא מפקח הבניה הפרטית. אין חובה לקחת פיקוח בניה פרטית, אבל המפקח ילווה אתכם

דילוג לתוכן